Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych

Drodzy Uczniowie, Szanowni Państwo Rodzice,

decyzją władz państwa od jutra tj. od czwartku 12 marca 2020 r. zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w szkołach są zawieszone na dwa najbliższe tygodnie tj. do dnia 25.03.2020 r.

Oznacza to, że w tych dniach nie odbywają się:

  • wszystkie zajęcia dydaktyczne przewidziane w planie lekcji wszystkich klas ZSP nr 5 w Łodzi,
  • wszystkie zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu RPO "Nowe kompetencje drogą do kariery zawodowej",
  • zajęcia realizowane u pracodawców dla uczniów klas 1d, 1e, 2sa, 2la, 3ms Branżowej Szkoły I st. nr 5 w ramach praktycznej nauki zawodu,
  • zajęcia praktyczne u pracodawców dla uczniów klasy 2ka i 2ea Technikum nr 5,
  • praktyki zawodowe uczniów klasy 3ea, 3ha, 3ka Technikum nr 5.

Przerwa w funkcjonowaniu szkoły nie powinna oznaczać dla uczniów dni wolnych od nauki. Proszę, aby uczniowie odpowiedzialnie wykorzystali czas zawieszenia zajęć i spróbowali uzupełnić swoje wiadomości lub nadrobić bieżące zaległości i braki.

Uczniowie będą mogli kontaktować się z nauczycielami poprzez dziennik elektroniczny. Szczególną opieką chcemy objąć uczniów klas maturalnych, tak aby ich przygotowania do matury, w jak najmniejszym stopniu ucierpiały z powodu odwołania zajęć.

O zasadach współpracy z nauczycielami lub możliwej pracy zdalnej poinformuję w osobnym mailu w najbliższych dniach.

Proszę systematycznie logować się do dziennika elektronicznego i śledzić na bieżąco komunikaty, ogłoszenia i wiadomości.

Jednocześnie przypominam o odpowiedzialnym i zdroworozsądkowym podejściu do sytuacji, stosowaniu się do poleceń służb oraz zachowaniu zasad bezpieczeństwa i przestrzeganiu zasad higieny.

Przypominam też, że służby sanitarne zalecają unikania miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi.

Proszę śledzić bieżące informacje w mediach i działać tylko w taki sposób, który uchronić nas może przed rozprzestrzenianiem się zachorowań.

Szkoła jest szkołą tylko wtedy, gdy są w niej uczniowie, a "świat jest podtrzymywany oddechem dzieci śpieszących do szkoły". Mam nadzieję, że ten czas bez Was w szkole minie szybko.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie - Małgorzata Joniuk-Piątkowska, dyr. ZSP nr 5